Extra pagina's

dinsdag 10 januari 2012

Magnolia kerstkaart!

Jaar is amper begonnen en ik heb al een kerstkaart af!
Ik was vorig jaar ernstig te laat met maken van kaarten en vond dat dat dit jaar anders moet.
Dus bij elke challenge of sketch ga ik naast een gewone kaart ook een kerstkaart maken.
Dus kaart is aan de hand van het forum sketch gemaakt, net als de kaart onder deze bericht dus.
Dit is mijn kerstkaart:


Gebruikte materialen:
Linnen karton
Snowfall van Bo bunny
Flexmarkers
Flowers
Parels

Gekleurd met Flexmarkers nrs:
Huid: Y217 - O719
Wangen: R528
Sjaal: R645 - R345 - O527
Jas en Muts: B234 - B336 - C927
Hartjes (van sjaal): B139
Haren en schoenen: R345 - O527

Groetjes, Sonja

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.