Extra pagina's

dinsdag 20 maart 2012

Magnolia ingekleurd met Flexmarkers

Ik had begin maart de nieuwste flexmarkers binnen. Eindelijk goed kleuren met de huidskleur! En wat kleurt het lekker met flexmarkers. Natuurlijk als je er net mee begint is het allemaal uitproberen en uitzoeken. Maar laat ik dat helemaal niet vervelend vinden.

Gezien ik op de beurs in Den Bosch graag een demo wilde geven met de flexmarkers is het ook wel leuk dat je wat voorbeelden hebt liggen. Ik heb totaal 6 kaarten gemaakt. Ik voelde me net een fabriekje want het was nog wel een race tegen de klok. Drie keer Edwin en drie keer Tilda. Ze hebben dan alle drie andere huidskleur en andere kleurtjes voor de kleding. Ik zal zo spoedig mogelijk ze plaatsen. Ik begin bij deze Tilda:

Dit vind ik 1 van de mooiste kleuren voor de huid. Alleen jammer dat je het op de foto niet goed ziet, maar in echt vallen de kleuren veel mooier.
Ik heb het toch een beetje geprobeerd door enkel haar gezichtje op de foto te zetten.


En nog even van dichtbij in z'n geheel.


Gebruikte Flexmarker kleuren:
Wangen: R528
Huidskleur Donker: O739 - O729 - Y217
Haren en Schoenen: Bruin - O535 O727 - O928
Jurk en strik: Lila/rose - M128 - V718 - M419
Bloem: Y367 - Y417
Stengel: G356 - G367

Gebruikte materialen:
Bo Bunny Paper pad Country Garden
Flowers en roosjes (binnenkort leverbaar)
Memorybox Dies Savannah
Linnenkarton

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.
Hopelijk vind ik morgen weer tijd om een ander kaartje te plaatsen!

Groetjes, Sonja
CreaMiep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.