Extra pagina's

vrijdag 21 juni 2013

Lintkastje

Ik zit weer in zo'n periode dat ik 10 dingen tegelijk doe!
We hebben het idee opgepakt om onze kamer waar ik nu zit te typen aan te pakken.
Als of we ons vervelen....!
Maar goed, het resultaat is dat ik mijn eigen hobbyspullen eens goed moet uitzoeken en netjes maken.
Precies op juiste moment kwam mijn buurvrouw en designer met het idee om lint op te hangen.
Gezien ik mijn lint op verschillende plekken had liggen, vond ik dat ook een goed idee.
Even wat gegoogled en toen mijn eigen gedachte erop los gelaten.

Ik heb bij de action een letterbak gekocht en deze voor een deel gesloopt.
 
Bij de gamma heb ik dunne roedes en oogjes gekocht. Deze heb ik gezaagd op maat en de oogjes bevestigd op de letterbak.


Volgens mij was ik langer bezig met het lint ophangen!
 
 
Ik ben erg blij met het resultaat. Eindelijk kan ik fatsoenlijk bij mijn lint en
heb ik (bijna) alles bij elkaar.
 

Groetjes, Sonja

4 opmerkingen:

  1. Dan mag ik wel 3 of 4 kastjes ophangen, maar waar dan toch...?
    Wel mooi zo

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er helemaal toppie uit.
    Gaaf idee zeg, bij mij is het ook z'on rommel dat lint allemaal
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was die rommel ook helemaal zat.
    Nu de rest nog opruimen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.