Extra pagina's

vrijdag 13 april 2018

Baby

Vandaag hebben wij een buurjongentje erbij gekregen.
Uiteraard maak je dan een kaart.
Het was even geleden dat ik de promarkers in de handen heb gehad.
Maar dit plaatje leent zich er voor om ingekleurd te worden met promarkers.
Het is een stempel van Whimsy Wee, Baby Giraffe.
 

Nu vind ik best leuk om het lekker anders dan anders te doen.
I.p.v. de Giraffe kleding van de baby de kleuren van een Giraffe te geven,
heb ik voor mint kleuren gekozen.
 

 
Omdat het om een jongens kaartje gaat, heb ik gekozen om de kaart rustig te houden.
Alleen afgewerkt met wat buttons.

 
Ik geloof dat de buren het wel geslaagd vonden.
Groetjes, Sonja


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.