Extra pagina's

woensdag 11 juli 2018

Herinnering Windlichtjes

Mijn buurvrouw heeft dit jaar veel verdriet moeten verwerken.

Nu zag ik op designdag bij Minke van die leuke potjes staan en kreeg ineens een idee.
Uiteraard wel mijn eigen draai er aangegeven.

Ik bedacht me een herinnering windlichtjes voor mijn buurvrouw te maken.
Zo kan ze voor haar moeder en hond een kaarsje branden.



De potjes zijn groente potjes (je kunt alles recyclen ).
Ik heb ze bewerkt met Gilding Polisch.
Bij de grote pot heb ik een fairy, paddenstoelen en sterren stempelt, 
deze geplakt op dubbelzijdig craft tape en uitgeknipt.
Deze heb ik aan de binnenkant geplakt.

Kant om de rand, zodat mooi weggewerkt is.
Touwtje om de embellishment vast te maken en de label met de tekst:
"Herinneringen zijn voor altijd"

Deze komt van de stempelset:



De avonden zijn lang, dus ik kon nog niet echt bij nacht fotograferen. 
Maar het effect is wel heel leuk.




Ik ben blij met het resultaat.  Ik hoop mijn buurvrouw ook.

https://annagrethadesign.blogspot.com/




2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke wind lichtjes en ik denk dat je buurvrouw deze ook heel mooi vindt.
    Leuk dat je gewoon glazen recycle potjes hebt gebruikt Sonja en zo leuk als ze branden!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief gebaar om dit voor je buurvrouw te maken, ik denk dat dit haar ontroerd heeft. De windlichtjes zien er super uit. Fijn weekend groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.