Extra pagina's

woensdag 14 november 2018

Bloghop van Anna Gretha design



Welkom bij de 1e bloghop van Anna Gretha design. 
Je bent nu op mijn blog via de blog van Minke Brattinga binnen gekomen.

Het thema van onze 1e bloghop is Bloemen.

Ik heb voor dit thema een Notitie/telefoonhouder gemaakt.
De tekst is van stempelset Bloemen.
De bloemen heb ik hier en daar op papier gestempeld.
De tekst op de voor - en op de achterkant.


Maar ook los gestempeld op design papier en daarna uitgestansd met stans set Bloemen.





Gebruikte materialen:

Stempelset Bloemen (12,2 x 17,4 cm)

Leuk dat je langs mijn blog bent geweest. 
Nu kun je, door op de pijl te klikken, door hoppen naar de blog van Brigitta Tuik, om nog meer mooie Bloemen projecten te kunnen bekijken.

Heel veel blogplezier!




7 opmerkingen:

  1. Een hele mooie notitie/telefoonhouder heb je gemaakt en ook weer leuk dat de bloem gestempeld en gestanst is gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie heb je in elkaar geknutseld Sonja.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind deze praktische creatie erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke creatie. Die zal je bureau extra vrolijk maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit wel een heel leuk idee. Nog praktisch ook. Daar kun je dagelijks wel een mooie dag van plukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooi project Sonja, wat zal dit mooi op je buro staan. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.