Extra pagina's

maandag 19 oktober 2020

Katzelkraft Hond, kat en rat .......

 Vorig week liet ik jullie al een gemaskerde kaart zien, met een rat.

Nu laat ik jullie een kaart zien, met meerdere dieren gemaskerd.
De stempels van Katzelkraft lenen zich hier super goed voor.
Katzelkraft is ook wel 1 van mijn favoriete stempelmerk.



Als eerste heb ik de liggende kat gestempeld.
Daar overheen heb ik gelijk de uitgeknipte liggende kat geplakt.
Dan stempel je de zitten kat.
Hier plak je ook een uitgeknipte maskingtape afdruk van uit en plak je erover heen.
Dan stempel je de hond. 
Op deze manier lijkt het alsof ze achter elkaar staan.

Zoals je ziet, stempel je dan over het uitgeknipte maskingtape afdrukje.


Met stempelen begin je altijd met de stempel, die je vooraan wilt hebben.


Gebruikte materialen:
Katzelkraft vind je HIER
Memento inkt vind je HIER
Maskingtape vind je HIER


Ik heb voor het inkleuren Promarkers (alcohol markers) gebruikt.
Krijgen jullie al zin om te maskeren?


Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.