Extra pagina's

dinsdag 2 februari 2021

Warm Hugs

  Op de facebook groep "Creatief met de Hobbystudio" is deze maand een super leuke challenge: Liefde!


Als voorbeeld heb ik deze kaart gemaakt. 


Ik heb wat merken gecombineerd zoals Katzelkraft en Cats on appletrees.

Op deze kaart heb ik voor het eerst gekleurd met Koh-i-noor polycolor kleurpotlood. 
Ik was wel verbaasd, het is een mooie potlood die op een zachte manier kleurt, met voldoende pigment.
Het kleurt heel makkelijk en met reukloze terpentine vloeien de kleuren mooi in elkaar over.
Echt wel een aanrader.

Gebruikte materialen:



Hopelijk heb ik je een beetje kunnen inspireren om mee te doen aan de challenges Liefde op de groep.
Je kunt er een leuke waardebon van €10,-  winnen met je creatie.
Kom jij mee doen?
Kijk dan op Creatief met de Hobbystudio .

Veel succes

Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.