Extra pagina's

woensdag 17 februari 2010

Sarah Kay

Ik ben er zo weg van. Het heeft iets.......gewoon omdat ik het zo goed ken van "vroeger".
Bij dit plaatje had ik direct een idee.

Ik heb een chocolade bruin linnen karton genomen, hiermee ga je al bijna automatisch naar het Vintage toe.
De donker gele bloemetjes van Daisy crazy en Country elegance Light Brown is een goeie match. De roosjes in verschillende kleuren, bradjes met een spacer door de bloemetjes steken en een kantje met daarover een satijnen bruin lintje.
Het papier is van Paper pad sugared, even bewerken met een distresser van Tim Holtz en dan bestempelen met Distress Vintage inkt.
De takjes van Mc Gill heb ik uit dezelfde paper pad gehaald.
Het plaatje van Sarah Kay heeft een glitterlaagje, wat helaas niet te zien is op de foto.



En wederom gaat dit kaartje mee naar de beurs om als voorbeeld te dienen.

Groetjes, Sonja

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.