Extra pagina's

maandag 22 februari 2010

Whiff Of Joy Willow Dressing up

Afgelopen zaterdag kwam eindelijk mijn eerste bestelling voor de webwinkel van Whiff Of Joy aan!
Gezien ik de hele dag op de beurs stond, moest ik geduld opbrengen tot de avond.
Eenmaal thuis werd ik enthousiast. Wat een leuke stempels!

Ik heb van de stempel Willow Dressing up gelijk een kaart gemaakt van een scrapvel van Creamotion zwart/wit. Van wit karton heb ik een randje geponst met de martha stewart Scalloped two dot. Gewoon een simpel zwart satijnen lintje met strikje erover en wat zwart/wit bloemetjes.



Het kaartje is zondag gelijk meegegaan naar de beurs.

Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.