Extra pagina's

zondag 10 juli 2011

Kerstkaartje fairie

Hartje zomer, hoewel dat voor mij anders voelt. Van mij mag de zon weleens gaan schijnen en paar graadjes warmer zijn!
Maar goed, al vallen de musjes uit de bomen, ik maak gerust een kerstkaartje.
Dit kaartje had ik al eeuwen geleden geknipt. Maar nooit wat mee gedaan. Maanden geleden kwam er leuk papier van Marianne uit. Er bij gepakt, maar het was wederom blijven liggen. Dan wordt het wel eens tijd om het af te maken toch?




Gisteravond krijg ik ineens ingeving en heb ik hem dus afgemaakt.

Gebruikte materialen:
Knipvel Caron Vinson
Linnen Karton
Roosje
Glitter lijm
Bloemetjes zijn gemaakt van Floral punch van Nellie Snellen.

Groetjes, Sonja
CreaMiep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.