Extra pagina's

zondag 17 juli 2011

Whimsy KennyK Alice Chains

Sinds juni heeft CreaMiep ook de stempels van Whimsy in assortiment.
Ik vind het persoonlijk hele leuke stempels. Het is net een beetje anders dan anders en daar hou ik wel van.
Dus toen de stempels binnen kwamen......moest ik me ongelooflijk bedwingen ze niet allemaal te stempelen.
Maar dit stempeltje kon ik echt niet laten liggen.
Vanavond zat ik weer een bestelling te plaatsen bij Whimsy en bedacht me dat deze stempels helemaal nog niet goed onder de aandacht zijn gekomen.
Kortom: tijd maken om een kaartje ermee te maken. De ideeen stroomden binnen, dus ben ik lekker aan de slag gegaan.

Het zou zomaar kunnen dat ik iets met paars he?! Heb allerlei andere kleurtjes in handen gehad, maar werd toch echt paars.


Gebruikte materialen:
Whimsy stempel KennyK Alice Chains
Linnen karton
Flowers
Plakparel

Ik hoop dat jullie heb ook weer leuk vinden.
En vooral wat jullie van de stempels vinden?

Groetjes, Sonja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.