Extra pagina's

vrijdag 9 december 2011

Challenge Kerstkaart december

We hebben met het CreaMiep Design team weer een leuke challenge. De december kerstkaart sketch!
Ik was door allerlei omstandigheden erg laat. Gelukkig heb ik het team achter de hand en hadden die hun kaarten al klaar. Top dames.
Maar ik kon natuurlijk niet achterblijven.
Dit is mijn kaart geworden:





Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Kom ook mee doen met de challenge. Kijk daarvoor op CreaMiep Design Team.
Natuurlijk kun je er weer wat mee winnen.

Gebruikte materialen:
Magnolia
Linnen Karton
Roosjes
Flowers
Stickles
Tacky glue
Derwent potloden
Kantlint

Groetjes, Sonja
CreaMiep

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.