Extra pagina's

zondag 11 december 2011

Labels inkten!

Ik ben gisteren een workshop gaan volgen bij mijn concullega Claudia van Scrapbookzolder. Ze werd werd geholpen door Anette, die haar ook vaak helpt op de beurzen. Annette legt het allemaal super goed uit, ze is af en toe wel een beetje streng, we moesten namelijk geregeld hard doorwerken ;)

De zolder was lekker volle bak met kleppende dames. Heerlijk gezellig.
We hebben 7 labels gemaakt. Leuk om te zien hoe je met 1 stempelinkt diverse technieken kunt toepassen. Ik heb me onwijs vermaakt en middagje vloog om en dat terwijl het giga uitliep met de tijd!
Ik vond ook allemaal weer veel te leuk om te doen. Even de materialen nog in huis zien te krijgen en dan zul je vast en zeker meer te zien krijgen, maar dan uiteraard meer in kaartvorm.
Dit is mijn resultaat van een middag met inkten spelen:




Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?!

Groetjes, Sonja

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.