Extra pagina's

zaterdag 7 april 2012

De laatste Tilda met bloem

Dit is de laatste Tilda kaart die ik heb gemaakt met de flexmarkers voor de beurs.
Hoewel ik het zelf ook wel door had, kreeg ik wel de reactie dat de huidskleuren moeilijk te zien zijn. Soms is het ook gewoon erg moeilijk om de juiste kleur op de foto te krijgen.
Ik heb mijn camera even anders ingesteld en op nieuw foto's genomen om een beter beeld te krijgen van de huidskleur. (op dit moment wordt gewerkt aan huidskleuren op een rijtje).




Gebruikte materialen:
Bo Bunny country Garden
Flowers
Roosjes
Linnen Karton
Flexmarkers
Embellishments van Unique


Gebruikte Flexmarkers:
Wangen: R528
Huidskleur Natuurlijk: O729 - O719 - Y217
Haren en Schoenen: Bruin - O535 - O727 - O527
Jurk en Strik: Rose - R346 - R327 - R438
Bloem: R346 - Y417
Stengel: G356 - G457 - G367

De Flexmarkers zijn tot en met maandag 9 april in de aanbieding!

Groetjes, Sonja
CreaMiep

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.