Extra pagina's

maandag 20 mei 2013

Corgi Sleutelhanger

Ik heb weer een projectje af voor de herplaatsers.
Een Corgi sleutelhanger, nu met een Welsh Corgi Cardigan.




Ik heb het stempelplaatje in gescand, verkleind en gespiegeld.
Beide heb ik uitgeprint op 160 grams papier. Uitgeknipt en met een stukje sieradendraad aan elkaar geplakt met Tacky Glue. Het plaatje heb ik daarna bewerkt met Glossy Accents voor het glanslaagje.

Op het sieradendraad heb ik wat kraaltjes gedaan in de kleuren van de lintjes. Even vast knopen en klaar.

Op naar het volgende projectje :)

Groetjes Sonja
CreaMiep

1 opmerking:

  1. wat super leuk deze sleutelhanger sonja

    die gaan vast goed .

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.