Extra pagina's

vrijdag 10 mei 2013

Sweet Pea Caron Vinson's Glam Goth Fairy

Na aanleiding van de workshop afgelopen woensdag had ik Roelie belooft nog een afdrukje in te kleuren, deze te plaatsen met kleurcodes.
Dus heb ik mezelf afgelopen donderdag lekker in de workshopruimte opgesloten en ben aan de slag gegaan. Ik kwam er gelijk achter dat ik dit veel te weinig doe! Heerlijk om even zo bezig te zijn.
Ik moet toch echt meer tijd hiervoor vrij maken voor mezelf.
 
Ik heb dit onderstaande kaartje gemaakt: 

 
Het plaatje is van Sweet Pea Caron Vinson en is ingekleurd met Flexmarkers.
 
Veel kleuren van de flexmarkers zijn ook in promarkers te krijgen.
 
Gebruikte kleuren:
Huid: Rose Peach R838, Sunkissed Pink O228, Blush O729 en Satin Y129
Haar: Nutmeg O527, Saddle Brown O345, Auburn O325 en R735 Firebrick
(dan nog eens O345 en O527)
Jurk: Cool grey 5 CG5, Cool grey 4 CG4, Cool grey 3 CG3 en Zwart XB
(dan nog eens CG5 en CG3)
 Dusky Pink R327, Cocktail Pink R438 en Sunkissed Pink O228
Schaduw: Blue grey 3 IG6, Blue grey 2 IG8 en Blue grey 1 IG10
Ogen: China blue B736
 
Gebruikte materialen:
 
Ik ben erg tevreden over het kaartje. Wat vinden jullie ervan?
 
Groetjes, Sonja
CreaMiep
 
 

3 opmerkingen:

  1. wauw mooi sonja dit kaartje

    en de stempel die je ingekleurd hebt bedankt hier voor ook dat je de kleuren er bij hebt vermeld .

    ja is lekker je af en toe opsluiten en gaan freubelen heerlijk ontspannend

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inet Westerveen11 mei 2013 om 09:24

    De workshop, was ondanks de autopech, helemaal geweldig. Deze workshop is een echte aanrader voor degene die willen gaan inkleuren met promarkers of flexmarkers. Maar voor de al iets gevorderden ook heel leuk om te doen.
    Ik ga zeker nog een keer een workshop volgen bij Sonja.

    Gr Inet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.