Extra pagina's

dinsdag 2 april 2019

Deco and Lifestyl


Eens wat anders dan kaarten maken.

Ik heb al tijden de rekken voor distress inkt staan. Maar zo kaal vind ik ze niet leuk.
Ik had al een poging gedaan met gesso, maar nooit afgemaakt.


Op de hobbyevent in Assen kocht ik bij Josephiena Webshop de Deco and Lifestyl verf.
De kleuren Taupe en White. De verf is op waterbasis, dus makkelijk uitwasbaar.

Nu vond ik achteraf de kleur White, toch wat te licht op de Taupe.
Maar voor alles is een oplossing.

Ik heb gewoon wat met elkaar gemengd.
Het was maar minimaal, maar haalde de scherpe rand van het witte eraf.
Voor het rekje hier onder heb ik een stencil van Dutch Doobadoo gebruikt.
Maar je kunt natuurlijk elke willekeurige stencil gebruik die je leuk vind.



Voor de onderstaande heb ik een stencil van Studio Light gebruikt.


Blij met het resultaat, nu staat het veel leuker bij de rest van mijn hobbyhoek.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.