Extra pagina's

maandag 8 april 2019

Notitieboekje Uilen

Vandaag laat ik jullie een notitieboekje zien, die ik gepimpt heb.

Ik heb weer de stempelset Uilen van Gummiapan gebruikt.
Deze heb ik gemaskerd.

Ik ga je in stappen laten zien hoe ik dat gedaan heb.


Ik heb eerst de voorste rij uilen gestempeld.



Ik heb de uilen ook op maskingtape gestempeld en daarna uitgeknipt.
Deze uitgeknipte uilen heb ik over de gestempelde uilen geplakt.

Daar heb ik de volgende rij uilen overheen gestempeld.



Wanneer je de maskingtape eraf haalt, zie je dat de uilen er netjes achter staan.

Dit zelfde heb ik ook met de boom gedaan.


Ik wil een zon/maan achter de boom hebben.
Dus heb ik een rondje uit de maskingtape gestansd.
Deze plak ik daar waar ik de zon/maan wil hebben.

Over alle uilen heb ik ook maskingtape gedaan. Want je wilt immers niet dat deze ook een distress inkt kleur krijgen.



Nu ga ik de achtergrond maken met diverse kleuren Distress inkt.



Wanneer je de achtergrond klaar hebt. Haal je het rondje weg en plak je het deel op waaruit je het rondje hebt gestansd.
Nu kun je de zon/maan een kleur geven.



Na het poetsen wordt het tijd voor het inkleuren van de uilen.
Ik doe dit met promarkers.



Dan is dit het resultaat:



Bedankt voor bezoeken van mijn blog.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.