Extra pagina's

maandag 3 juni 2019

#AGDUitdaging062019


Nieuwe challenge van de maand Juni is Thema: Stoer Mannen/Vader (vaderdag project).

Zoals ik niets met moederdag had, heb ik dat ook niet met vaderdag. Dus wederom een goede uitdaging. 





Voor deze kaart heb ik de embossingfolder Knuffel gebruikt.


Achtergrond heb ik bewerkt met Metallic Gilding Polish .
Dit heb ik ook gedaan met het stansje, die op de hoeken zit van de kaart.

Het woordje fijn, heb ik van 1 van deze stempels gehaald.




De stempel (Katzelkraft) en de tekst heb ik bewerkt met Vintage Distress inkt.

Alle stempels en embossingfolders zijn te vinden op www.knutsel-tijd.nl .
Doe jij mee aan deze leuke uitdaging?
#AGDUitdaging062019 

1 opmerking:

  1. Hoewel je niets met deze dag hebt is je kaart echter heel gaaf. Ben dol op stoere layouts en kaarten en dit is een mooie kaart ter inspiratie. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.