Extra pagina's

maandag 17 juni 2019

Kerst en Gummiapan

Kerst kerst kerst, hoe warm het ook is, ik kan altijd een kerstkaart maken.
Dat vind ik toch wel het leukste thema.
Wat mij betreft kan je er niet vroeg genoeg mee beginnen.

Dit modelletje ben ik jaren geleden eens tegen gekomen, opgeslagen en tot nu nooit iets mee gedaan. Nu had ik met de vele stempels wel inspiratie om het uit te werken.






De uiltjes, met hun kerstmuts, kerstboompje(s), dennenappel, de tekst en het papier met sneeuwvlokken erop zijn van Gummiapan.
Gummiapan begint ook zeker een favoriet merk van mij te worden.
Een zeer uitgebreid assortiment vind je bij Josephiena Scrapwebshop. https://www.scrapwebshop.nl/

Ingekleurd met promarkers.
De bontjes van de mutsjes zijn met sneeuw bewerkt.
Afgewerkt met wat stansjes van Memorybox en restant design papier.

Ga jij al kerstkaarten maken?


1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.