Extra pagina's

maandag 8 juli 2019

Bloghop "Tijd"



Welkom op deze bloghop van Anna Gretha design. 
Je bent nu op mijn blog via de blog van Minke en Lianne Brattinga binnen gekomen.

Het thema van onze bloghop is "Tijd".

Voor deze bloghop en de nieuwe stempelset "Tijd" heb ik een setje gemaakt, een kistje met labels.

Een kistje bewerkt met Embossing folder Vlinders van Anna Gretha Design.
Het papier en het kistje heb ik bewerkt met 
Metallic Gilding Polish.



Soms moet je tijd nemen.
Maar je moet eigenlijk nog een kaartje maken.
Daarom heb ik in dit doosje, diverse labels gemaakt.
Een label met tekst, zodat je altijd snel wat bij de hand hebt.


Diverse labels, diverse teksten van Anna Gretha Design.


Een kistje gevuld met labels, zodat je tijd over hebt om tijd te maken.


Hieronder vind je alle stempels en embossingfolders dat ik heb gebruikt voor dit project.




Leuk dat je langs mijn blog bent geweest. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook mee te doen aan een challenge van Anna Gretha Design.

Nu kun je, door op de pijl te klikken, door hoppen naar de blog van Gerjon Aelbers, om nog meer mooie Bloemen projecten te kunnen bekijken.


Heel veel blogplezier!








11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee van die labels! En het kistje is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superidee zo met die labels in het kistje! Kistje vind ik ook supermooi geworden. Erg mooi effect met de Gilding Polish op het doosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een gaaf project dat kistje! En mooi bedacht met de labels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om op deze manier tijd te besparen. En wat zijn het leuke labels geworden, die je zo in een mooi kistje kunt opbergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en handig een kistje vol met labels. Voor elke gelegenheid een mooi label. Het kistje is erg leuk . Mooie techniek. Leuke stempels heb je gebruikt. Die van de knuffels is erg leuk. Ik heb die ook al. Ik hop verder ben benieuwd naar de andere creaties. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kistje met labels. De gilding polish is super materiaal om mee te werken. Je labels zo mooi en divers en altijd handig om deze op voorraad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk zeg die labels!
    En gave producten.
    Ik vind je creaties erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow dit doosje is erg leuk en wat heb je dit mooie doosje prachtig gevuld met schitterend mooie labels. Heel mooi en handig.
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super idee om in het doosje je hele mooie labels te bewaren

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.