Extra pagina's

maandag 24 december 2012

Kerstster

We zijn dit jaar wel druk geweest met van alles te maken voor de kerst.
Zo hadden een vriendin en ik voor de kerst een kerstster gekocht. Hier in kunnen 2 waxinelichtjes.
Vorige week zijn we er eindelijk mee begonnen.

We hebben hem eerste in de Gerso gezet.
 Daarna bewerkt met Distress inkt. Lekker poetsen. En met archival inkt hebben we de figuren erop gezet.
Afwerken met een bloemetje en een stansje van Memorybox.
Mijn huis begint nu wel vol te staan :) .
 
Groetjes, Sonja

4 opmerkingen:

  1. Hij is heel mooi.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sonja, IK ben Trijntje en heb de met mijn kaart de tweede prijs gewonnen met de wedstrijd van Creamiep, paarse kerstkaart. Bedankt.Ik mag nu gastdesigner zijn. Ik geef je hierbij mijn email adres. j.g.bosscha@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi geworden sonja

    en met kerst mag je huis vol staan met van alles

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.