Extra pagina's

donderdag 13 december 2012

Nog een kerstwijnglas!

Gisteren hebben we met de forum miepen uit Assen lekker zitten freubelen.
We hebben allemaal een kerstwijnglas gemaakt.
Ik had er al eerder eentje gemaakt, als voorbeeld.
Maar natuurlijk heb ik er gisteren nog eentje gemaakt.

Heel simpel te maken.
Je koopt een wijnglas, je vind ze bij de 2dehands zaakjes of bij de Action.
Daar koop je ook de kerstvogeltjes, ze zijn per 4 verpakt op een klemmetje, maar die klemmetjes laten heel makkelijk los.
Je begint met het verven van een bierviltje. Je plakt het vogeltje vast met tacky glue.
Ondertussen versier je je glas. Ik heb alleen kant, lint en kerstballen gebruikt.
Glas vullen met nepsneeuw, na vogeltje met bierviltje erop plakken met tacky glue. Glas omkeren en laten drogen en klaar is je kerstwijnglas!

De dames gingen volgens mij allemaal tevreden de deur uit.

Groetjes, Sonja

6 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat een leuk idee!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, heb alleen geen bierviltjes LOL , is eens helemaal iets anders he
    Grtjs, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee je toch heel dik karton of verschillende lagen karton op elkaar? Overal is een oplossing voor :)

      Verwijderen
  3. heel mooi sonja

    heb het al even bij je gezien dinsdags helaas woon ik dan net even te ver om de volgende dag weer te komen hi hi maar super leuk idee en staat weer gezellig met kerst

    misschien kan ik het thuis nog gaan maken

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.