Extra pagina's

zondag 9 december 2012

Windlicht kerst

Weer wat anders dan een kaartje... een windlicht dit keer.
Ik heb hem gemaakt voor mijn moeder en schoonmoeder en voor mezelf.
Die laatste laat ik later zien, want die is nog niet helemaal af :)

 
Ook weer heel simpel gemaakt. Je koopt een leuke 3d placemat.
Je lijmt de uiteinden aan elkaar vast  met tacky glue. Dit bleek lastiger dan zo gezegd, want tacky glue droogt dus helemaal niet snel op dit soort plastic. Dus neem je tijd, zet het vast met knijpers en leg in het midden wat zwaars erop en kom er minimaal 1 dag niet aan.
Ik heb aan de bovenkant een lintje vast gemaakt en aan de achterkant heb ik satijn lint over het vastgelijmde gedeelte gedaan. Beetje kerstdecoratie eraan.
Windlichtje met waxinelichtje in de koker.
En dan krijg je dit resultaat.
Heel leuk als sfeer verlichting in je woonkamer op donkere plekken. Schijnt mooi 3D door.
 
Ik ben dus weer tevreden, dat was mijn moeder overigens ook.
Wat vinden jullie ervan?
 
 
Groetjes Sonja

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.