Extra pagina's

maandag 4 juni 2018

#KnuffelChallenge062018


De tijd gaat snel. De maand mei is alweer voorbij.
Tijd voor een nieuwe challenge. Deze maand is het thema vaderdag/mannenkaart.

Dat vind ik best een uitdaging.

Ik heb gebruikt: Een Dutch Doobadoor stencil, prachtig papier van Lilly of the Valley, mijn eigen stempel CreaMiep Design Ilyas and Ayla Walking, promarkers, Memory Box mallen en natuurlijk de prachtige stempeltekst van Anna Gretha Design Knuffels.


Ik ben begonnen met het inkleuren van de afdruk. Dit heb ik gedaan met promarkers.

Ik ben eerst met de Welsh Corgi Pembroke (het hondje) begonnen.
De kleuren die ik gebruikt heb daarvoor, heb ik op de foto gezet.

Daarna heb ik de huidskleur op Ilyas aangebracht.

De onderstaande kleuren heb ik gebruikt voor de broek en  het jasje.

Deze kleuren heb ik voor de Gilet gebruikt, net een tintje lichter.

Uiteraard moet de blouses wel goed afsteken.

Dan moet zijn haar nog en ik heb voor zwart gekozen. Iets stoerder.


Dan is dit het resultaat:
Helaas is de foto niet helemaal scherp. Ik zag dit te laat, mijn excuses daarvoor.

Na het inkleuren heb ik verschillende maten omtrokken en uitgeknipt uit het papier en cardstock.


 Voor het effect heb ik alles bewerkt met Distress Inkt Walnut.

Het geheel afgewerkt met stansjes van Memory Box en jute touw.

Hopelijk heb ik je kunnen inspireren om mee te doen aan de #KnuffelChallenge062018



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.