Extra pagina's

zaterdag 23 juni 2018

Techniek in beeld: Achtergrond maken met Distress inkt en stencils

Vandaag ga ik jullie laten zien hoe je met distress inkt en diverse stencils een leuk achtergrond voor je kaart kan maken. Mocht je zelf geen (leuk of bijpassen) designpapier, dan kun je die heel eenvoudig zelf maken.

Zie de video voor de instructies .
(Dit is mijn tweede filmpje ooit gemaakt, ik vind nog een beetje spannend)




Ik heb met achtergrond ook gelijk een kaart gemaakt. Daarvoor heb ik ook naast die leuke varkensstempels ook de tekst van het stempelset Knuffels van Anna Gretha Design https://www.knutsel-tijd.nl/winkel/ gebruikt. 


Succes voor wie het nu thuis ook gaat proberen.







1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.