Extra pagina's

vrijdag 8 juni 2018

Welsh Corgi Pembroke inkleuren met Promarkers


Hoe kleur je nu een Welsh Corgi Pembroke in?
Ja,  dat is inderdaad best een uitdaging.


Heb je de CreaMiep Design Stamp Ilyas en/of Ilyas Walking With Ayla, gekocht?
Maar je weet niet welke kleuren je moet gebruiken voor het hondje?
Dan heb ik nu voorbeelden met promarkers om te kunnen gebruiken.
Dat maakt het gelijk eenvoudiger om de stempel wel te kopen als je nog twijfelde.
CreaMiep ruimt op, de CreaMiep Design Stamps zijn nu te koop van  €8,95 NU voor €2,50






Ik heb eerst een aantal Ayla's gestempeld.
Ayla is 1 van mijn eigen hondjes. Ik heb 2 Welsh Corgi Pembroke hondjes.


Ik heb mijn promarkers erbij gepakt en ben gewoon wat gaan testen met diverse kleuren.
Als de kleuren me bevielen heb ik ze gelijk opgeschreven. Vandaar de nummers die je ziet staan.


Daarna heb ik de kleurnamen en kleurcodes uitgetypt op een A4.
De Corgi's heb ik uitgeknipt en erbij geplakt.
 

Dit heb ik in verleden ook gedaan met andere kleurschema's.


Wanneer je klaar bent, dan lamineer je ze en blijven ze lang mooi.
Handig systeem om altijd terug te kunnen kijken wat je nu gebruikt.



Als je een pagina terug scrolt vind je de andere kleurenschema's ook.
Je kunt ze ook zelf maken of je kijkt gewoon hier op de pagina of op CreaMiep Creates For You facebook pagina.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en het gaan gebruiken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vind ik natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.